önskelistor på g

Shulululu tomteturk!
eeeh..Jag vil ha en nu mubil och lite
kläder från sakond handen.
Shue!

Ja nu har min kära broder varit fyndig igen. Mina föräldrar har faktiskt bett oss att skriva önskelistor i år. Surprise surprise! Men vill ni veta nåt som är ännu mer surprise, jag vet inte vad jag vill ha! Mhmmm, det är något seriöst fel med mig. Jag vill alltid ha nåt...i stort sett. (och snälla ta mig inte för en bortskämd unge, jag är bara en hjälplös drömmare)

Sex veckor har nu gått och imorgon är det sista dagen på praktiken. Måste vara ärlig, jag kommer nog sakna det lite grann ändå.

Nu är det bestämt, julen ska firas hos Rene och nyår med el cubano.


Kommentarer
Postat av: Fabbe

Haha ofta du tog med deXD jag drev ju bara. Skrev en annan lista sen:P XD

2008-12-14 @ 00:46:47
Postat av: nadja

ja men det e klart jag gjorde :P

2008-12-16 @ 17:52:58
Postat av: anelzz

läääängtar till L Ö R D A G :D har saknat er :(

2008-12-18 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0