reunion

Lite update efter senaste.

Har spenderat hela dan med Sofia. Vi gick upp runt tolv, käkade, fixade oss, hämta Alex och drog hem till mig. Fick en rejäl utskällning av morsan när jag skulle ha varit hemma när jag gått upp och kom istället efter tre.
Så vad gjorde vi sen...jo, vi drack kaffe och jag svulla lite :P
Fick the samtal sen av ingen mindre än *trumvirvel* SANNA! Hon och Madde va då påväg hem till mig. Kajsa kom också förbi en snabbis innan hon skulle vidare till staden.
Kvällen bjöd på trevliga pratstunder, kladdkaka och en massa mys! Tjejer jag har saknat er så mycket <3

Och nu sitter jag här själv och överväger att gå och lägga mig. Måste vara utvilad imorgon för imorn bär det iväg till Göteborg. Och vet ni vad mer som händer imorgon? Jo, det ska lilla jag berätta. Lilla CattiHoe ska bli en stor flicka, imorgon blir hon 18! Grattis Catherine Jimenez, lööve ya

It's our song, you know ;)

Kommentarer
Postat av: cath

aaaw söt =D hihi

tack så mk! ;P and yes I'ts OUR song ;)

Love you too <3

2008-08-18 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0