bara en massa nonsens

Jag har tagit mig till datan flera gånger, det syns på msn :P Jag har loggat in och allt, men när jag väl ska börja skriva så går det inte. What's wrong with me? Jag vill ju skriva, men det kommer bara inte fram. Måste ju ha något att visa upp på min nya fina blogg. Tack än en gång sötaste Sanna :D

Så imorgon är det den stora dagen som jag väntat på i 365 dagar. Jag pratar då om min födelsedag :D
Imorgon så ska det småfiras med en shopping runda i stan med bästaste Sofia, bakning med brorsan och sen en chill kväll alla tre. Träningen kan slänga sig i väggen :P

Har legat hemma och varit sjuk i stort sett hela veckan, inte roligt! Men igår orkade jag inte längre och tog mig till skolan. Roligt för mig kanske som fick träffa alla, men inte lika roligt för alla andra som fick torteras av mina hostattacker, haha. Hoppas på att kunna ta några tester snart för att se vad som är fel på mig. 3 veckors hostande är inte okej.

Just ja, big news. Idag fick vi reda på att studentskivan i stort sett är ordnad. Madde och jag har joinat Farry och en till tjej när det gäller förberedelser. Fast Farry har ju ordnat i stort sett allt, plats, datum, priser, limousiner, tillåtelser...allt! Så den 29 maj gäller det  :D

Macho man, starta en blogg. Det kan ju bli roligt, right ;D

Kommentarer
Postat av: cath

29maj?! har ni fixat! niiice:D vi håller också på nu^^

jag ska lätt komma på din skiva!!

2008-08-29 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0