brainstorma på en cykel

Det bara regnar, regnar och regnar. Inget uppehåll alls ju.
Det var vad vi fick jobba i idag, en massa regn. Inte roligt kan jag ju säga! Men alla var så sega så Stefano lätt oss slippa en hel del. Så det vart mest en massa chokladdrickande och en massa tittande i skolkataloger, mys.
Imorgon ska det förhoppningsvis bli lite bättre väder så vi slipper bli lika blöta.

Sofia har äntligen kommit hem nu :D Har saknat henne så himmla mkt! Kajsa, Anela och jag stack hem till henne igår kväll och bara snackade igenom heeeela sommaren. Det vart en massa flum och flams ^^

När Kajsa och jag var i Haninge C igår eftermiddag ville jag bara ställa mig mitt i centrum och gråta. Jag vart så deprimerad av allt. Har ju inte varit där på ett bra tag och nu så fick man en massa flashbacks. Det plus att alla vinterkläder har kommit fram. För mig är det fortfarande sommar, fast det är kallt och det regnar, men det är banne mig fortfarande sommar. Jag vill inte ha vinter, vill inte vill inte vill inte!!! Ska fan ta och flytta till ett land där det är någorlunda varmt året om. Ett land som kan erbjuda mig  lite mer än bara en ful bondebränna och en lätt förkylning. 
Med det här kan ni ju anta att jag fortfarande vill tillbaka till Spanien (och att det är jobbigt på jobbet, ehe.) Vill tillbaka till allt och alla, speciellt nu när jag precis lagt på efter ett kort (men betydelsefullt) samtal med David. Har ju försökt få tag på min kära kusin i några dagar också utan framgång och vad kan det bero på. Jo, hon har tappat bort familjens enda mobiltelefon, suck. Kan ni se likheten eller. Båda lika klantiga, men söta ^^

Haha, var och spinnade idag efter sisådär nåra tusen år. Och när jag satt där i mina djupaste funderingar så kom jag ihåg sist jag satt där och vad jag tänkte på. Då tänkte jag ju på hur roligt jag skulle ha det i Spanien och under sommarlovet överhuvudtaget. Och nu har Spanien varit och sommarlovet är snart över och vad har jag hunnit med? Känns som ingenting, hur är det möjligt. Så idag satt jag där ännu en gång och fortsatte drömma om Spanien och...ja, skolastarten kanske...?

Kommentarer
Postat av: cath

naa så ni hade erat samtal till slut ^^ och som JAG måste få höra om sen ;P

och det är inte vinter än! lååångt kvaar! :D:D

2008-08-06 @ 19:24:42
Postat av: madde

jag längtar till skolan. men skvallra inte, då tror folk att jag är störd i huvudet. jag älskar rutinerna!

2008-08-08 @ 23:57:33
URL: http://missknox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0