today is my day

...och alla andra glada födelsedagsbarnen :D

Så ja idag fyller jag 17 år och är ett år närmare krogen, körkort och döden. Ja, alltid lika positiv right :P
Men jag har haft en helt wonderful day tack vare mina kompisar och ett x antal meddelanden på facebook, haha.

Sofia va ju duktig och försov sig heeelt idag. Och jag missade bussen på sekunden. Såg hur den retades och hur den sedan bara rullade ifrån mig, sorgligt. Religion lektionen var riktigt najs. Kommer nog få ut något av det tror jag, skön lärare har man också. Sen var skoldagen slut. Lunchade med Kajsa och drog sen vidare in till stan med Sofia.

Skulle träffa upp Fabian inne i stan också, men han kunde inte ta emot mina mess. Så jag försökte få tag på honom, men kunde varken ringa eller messa och hade ingen aning om vart han va. Och han trodde jag dissa honom eller nåt. Vad i helsike ska jag göra nu, tänkte jag då! Och helt plötlisgt får jag ett samtal från min kusin Lucho, trodde jag, men det va Fabian på andra änden. Snacka om vilken tur man kan ha. Lucho hade stött på Fabian på centralen just när det behövdes. Tackar så mycket säger jag då! :D

Sofia tog tåget hem och Fabian och jag fortsatte till träningen där vi fastnade resten av kvällen. Mina danskompisar är så gulliga. Alla grattar mig lite halvhjärtat och min danstränare ville inte ens säga grattis, men mitt i det hela så kommer dom in med en tårta och sjunger. Jag liksom kände hur tårarna trängde fram, ett riktigt buhu moment haha.

Förlåt Fabian...och Sofia, för att det inte vart någon chill kväll som planerat :( Jag ville jätte gärna, men nu blev det som det blev.
Och allihop, nu har jag en ny mobiel. En helt ny egen mobil. Gracias familia mia :D

Kommentarer
Postat av: cath

naa va gulligt =) synd att inte jag va på träningen :/

du får ha din fiesta snart! ^^

2008-08-30 @ 16:02:01
Postat av: tuss,

GRATTIS BABE!

2008-08-30 @ 20:45:02
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0