sleeping beauty

Anela har kommit hem, ja!
Lelle har träffat henne, ja!
Kajsa har träffat henne, ja!
En okänd människa har träffat henna, ja!
Hela världen förutom jag har träffat henne, JA!
Det är fan inte rättvisst Anela. Inte okej, inte okej alls!


Snacka om att helgen har gått fort. Trodde jag skulle kunna vila ut lite, men har inte lyckats riktigt. Firade pappa i fredags. Va riktigt chill, förutom att jag sov när folk kom och jag somnade innan alla hann gå, ehe. Nåra sov som sagt över, men det tog jag inte del av när jag somnat innan.

Vad har man vait med om för andra trötta äventyr då? Hmm, skulle ha träffat miss Svårfångad igår (spela inte dum, du vet vem jag menar, Ja Anela jag menar dig), men det sket sig. Fick åka hem till Kajsa själv istället. En mysig hemma kväll med pizza, film och halvsovande människor fick det bli. Mamma fick komma och hämta mig sen för jag orkade verkligen inte gå hem, hehe.

Idag har det varit regn, regn och ännu mer regn. Kvällen bjöd på nåra riktigt scary-ga blixtar också. Blixtrade mitt framför näsan på mig ju, inte roligt. Har träffat min favvo Blondie Johanna idag. Vad jag har saknat den människan, får inte gå så lång tid till nästa gång hörru. Och så drog vi iväg till kyrkan där jag träffade hela latino gänget.

Med tanke på att det har varit riktigt SKIT väder den här helgen så har jag varit på ett riktigt SKIT humör. Deppat över allt och varit en riktig pita. Men det beror bara på vädret gott folk. Och för att jag inte haft så värst mkt att underhålla mig med.
Men jag har haft mina moments. Snackat med alla jag velat prata med. Pratat med utlandet (snor din grej nu Anela ), pratat med "inlandet" pratat med alla :D Så glad är jag nog ändå liiite. Och imorn blir det antagligen slavarbete ute i regnet, suck -.-

Kommentarer
Postat av: anelzzz

du nämner mig 4 ggr i detta inlägg. kan det vara så att du har missat mig riktigt ordentligt? haha

PUSSSSSSSSSSSSSS NADJA, IDAG SES VI !!

2008-08-04 @ 11:58:20
Postat av: Johanna

Jag har saknat dig me :) å vi kan verkligen itne vänt alänge tills vi ses igen för jag har en massa å berätta om mitt äventyr som jag sa att jag skulle ha ;P

2008-08-04 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0