worst case senario

Frustration, det är ett bra ord att beskriva dagen med. Allt började bra, precis som alla dagar. Efter lunch däremot gick allt åt ett håll som..ah, det finns inte ens i min värld. Sak samma, allt gick iaf fel och jag blev bara mer och mer frustrerad för varje sekund som gick. Inte ett ord kom fram rätt. Satt kvar på Maria Novas kontor till fem och stressade till träningen. Det gjorde inte saken bättre. Förlåt Sofia för att allt i princip gick ut över dig om inte över datorn, you're the best!

Måste bara uppmärksamma alla som glömt, det är min namns dag idag. Så grattis på mig och tack till alla som kommit ihåg ^^

Jiseees folk, ni måste börja uppdatera era bloggar lite oftare, vad ska jag annars göra om dagarna. Och det här ska alla ta till sig

Dagens nostalgi låt: Lilleman - Tonårstankar


Kommentarer
Postat av: kaajssa

Nadja du måste lära dig att hantera din ilska, jag tycker ganska synd om Sofia ;P

*Grattis i efterskott*

2008-04-09 @ 16:04:53
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Anonym

tur att jag kom ihåg att det var Tisdag. hahahaha *utan att skämmas*

2008-04-09 @ 19:07:52
Postat av: nelllss

oj, mitt namn kom inte med på förra :( karma. hihi

2008-04-09 @ 19:08:39
Postat av: sofia

haha, lugna puckar.
that's what friends are for :)
fast från och med nu ska jag nog ändå
ha choklad i fickan, för säkerhets skull.

puss på lilleman :*

2008-04-09 @ 21:51:31
URL: http://grain.blogg.se
Postat av: kaajssa

lilleman? :O
haha, du får typ mata henne med choklad så att hon är tyst ;D

2008-04-10 @ 13:08:55
URL: http://ajsela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0