with the sun shining in my eyes

- Varför ler du?
- Jag vet inte, men jag kan inte sluta, hihi. *leeer*


Så har det kännts
dom senaste dagarna och det känns jävligt bra :D Solen skiner, alla är glada och alla mår bra. Alla fylls av det,som,solen,har,som,jag,inte,kommer,ihåg,namnet,på-ämnet. Våren bara måste vara här nu! Ingen mer kyla tack så hemskt mycket.

Helgen har varit riktigt
skön med fint väder och fint sällskap. Tillbringade fredagskvällen hemma hos Kajsa med Sofia och Anela, trevligt som vanligt. Det visade sig vara väldigt tråkigt att pröva Kajsas kläder, så det ska jag inte försöka mig på igen (inget passade).
Morgonsolen lockade ut mig i lördags. Jag bytte om till arbetskläder och började röja riktigt ordentligt ute. All glass splitter och trasiga stolar försvann. Nu kan man sitta ute och bara njuta, nu är våren kommen. Kvällen tillbringade jag hos Therese där det bjöds på middag med kära vänner. Sen drog Johanna och jag hem till moi där vi satt under stjärnhimmlen med varsinn kopp te, varma filtar och massa levande ljus.
Söndagen bjöd på soligt väder men kyliga vindar, vilket resulterade i för lite kläder och en lätt förkylning. Familjen, Anela och jag drog till stan för att äta en massa glass överallt. Långa promenader på Gamla Stan med familjen Villarreal Araya är oslagbart! Klipp håret och skaffa ett jobb!

Va hemma från skolan idag
, va lite sådär småkraslig efter gårdagen. Det va visst inte så många som hade orkat gå varken till skolan eller till jobbet idag visade det sig ;) Att sitta och steka ute i solen med musik och en bra bok är alltid lika skönt och uppfriskande. Det vart inte så mycket sittande, utan mer springande ut och in för att komma bort från alla förbannade getingar dåra! Kommer ha en extrem geting-fobi i år :S Anela kom och gjorde mig sällskap senare och sen drog vi vidare för att träffa Sofia. Det var en trevlig eftermiddag med dessa töser ^^

Sofia, vi måste ha en heldag på din balkong snart :D

Grattis Tobbe, 17 år nu! :)
människor ni måste börja uppdatera era bloggar!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Rolig fredag, vi tar din garderob nästa gång.
Vädret är så underbart nu :) Vi måste ha en grillkväll snart!

Ska skriva bloggplogg om jag pallar (: kram på dig random

2008-04-22 @ 17:58:16
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Anonym

jag trodde faktiskt inte att vi hade matte! kom hit nu, PUSS!

2008-04-24 @ 11:23:29
Postat av: madde

glömde skriva mitt namn.. just typiskt.

2008-04-24 @ 11:26:50
URL: http://missknox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0