on love, in sadness

Det är svårt och jag orkar inte längre. Jag orkar inte längre med alla lögner, allt tjaffs, all otur. Bort, jag vill att allt ska bort!

Skolkade bort största delen av skoldan fast jag inte borde. Men jag, eller vi behövde det. Satt och snackade med Sanna och Sofia i flera timmar om allt och ingenting. Skvaller om festen i fredags, skvaller om skolan och skvaller om våra liv. Det känndes riktigt bra!

För tillfället verkar det som om det varken blir valborgsfirande eller tjejmiddag för min del. Mina pappa är dum som lägger sig i, mamma är bara gullig och jag är dum som ljuger jag vet. Min brorsa kanske har rätt, jag kanske borde mogna till nån gång och sluta fortsätta som jag gör. JAG ÄR EN OMOGEN BARNUNGE! 
Ge min modet någon, ge mig modet att säga sanningen om allt till alla.

Efter samtalet med Stefan har jag funderat ordentligt. Jag kanske borde gå till kuratorn after all, kan vara skönt att snacka med någon som inte känner en bara för att.
Samtalet med mina darlings fick mig också att fundera. Jag kanske borde sluta vara så feg och börja ta fler risker. För vad har man att förlora egentligen, inget man inte hade innan iaf.
Ni är stora inspirationskällor för mig, vet ni det? Du med Madde, såklart. Jag avundas er så himmlans mkt, ni har så många sidor som jag själv skulle vilja ha. You complete me, puss på er!

Kommentarer
Postat av: tuss

sötnos, du har alla fina sidor som man kan ha, du är där och ställer upp i alla väder. Jag älskar dig för den du är. Och jag lovar, du kommer finna modet. Låt det bara ta sin tid. Du håller på att ladda batterierna. Det tog mig 3 år att ladda batterierna för att våga berätta att jag ville bo med min pappa.

Du har sidor som jag inte har, som jag önskade att jag hade. Du är en underbar människa. Och jag kommer aldrig att släppa dig ur mitt hjärta. Vill bara att du ska må bra kexet, och jag lovar dig. Det var superskönt med en pratstund idag. Ni betyder så förbannat mycket för mig. Det finns inga ord för vad jag känner. Utan er skulle jag inte palla ett skit. Jag kommer alltid att finnas här för dig, lyssna och förstå. DU kan lita på mig!

ÄLSKAR DIG KEXET!

2008-04-29 @ 01:11:50
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se
Postat av: madde

nope sofia kom inte. plugg imorgon? ;*

2008-05-03 @ 20:12:36
URL: http://missknox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0