Slowly I'm breaking through

Ny vecka nya problem, right?
Försov mig ännu en gång. Skolan har varit så himmla seg. Det är bara en vecka kvar till lovet men det känns som om det är en evighet kvar -_-

Känns som om jag är i en helt annan värld än alla andra. Som om jag bara flytter med liksom. Nu är det mesta över men ändå känns det inte lika bra som jag trodde att det skulle göra. Nu känns det nästan värre. Saknar tiden då man var helt flummig hela tiden.
Sofia var jätte flummig idag iaf :) Det piggade upp en faktiskt. Hände inte så mkt i skolan..eller jo på ensemblen hände det saker. As usual. Nu så satte vi Aneglica på hennes plats, hon ska inte komma och kaxa längre. Efter snacket jag hade med henne lät allting bättre (jag tar åt mig äran ja :P)

Va hos Sofia efter skolan idag. Länge sen jag va där känns det som. Det var trevligt, vi spelade gitarr, sjöng, käkade en massa och pratade. Känns bättre nu ska jag säga. Va tvungen att säga det till dig Sofia, varna dig eller nåt. För jag är verkligen jätte orolig för dig men har som sagt inte vågat säga något innan. Nu slipper vi alla missförstånd också.

Imorgon ska vi börja med vår plåtning. Hur ska det gå egentligen. Har tre modeller, men en vägrar svara på mobilen och den andra har vi inte bestämt nåra kläder till. Får se hur det går imorn helt enkelt. Önska oss lycka till.

Good natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0