Panik!

Nu börjar paniken spridas. Hur ska det här gå egentligen. Varje dag har jag varit i skolan och trott att allting gått så bra. På utvecklingssamtalet för nån vecka sen så gick allting bra, men nu vet jag inte längre. Plus att Anna von Schmalis är en häxa och helt oförstående gör inte saken bättre. Jag vill höra någon säga att allt ska gå bra. Jag saknar mina gamla svenska lärare.

Snart så är den här veckan över, äntligen. Längtar så in i helvete. Veckan har bara inneburit en massa stress. Saker som måste göras och ställen som man ska vara på. Tror jag har nämnt det innan. Men inte förän nu när jag tänker på allt som ändå inte blivit gjort har jag märkt att det har...sugit musten ur mig. Skönt att det snart är lov.

Nu är det lunch, ska gå och äta mina pannkakor nu. Om jag får bort Sofia från sin judiska tomte hah. Ska försöka få med Danne också.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0