Me like

Och så var julpysslet i skolan slut. Det va jätte roligt tycker jag. Vår gran vann och alla förutom Frida och jag lyckades byta ut den mot en riktig gran. Kom sent till skolan, men det fanns ändå inte mkt jag kunde göra. Verkar som om alla hade ledigt idag ju, ingen va i skolan.

Har varit en chill dag. Kom hem lite sent efter att brorsan blev plåtad av Olav i skolan. Va roligt att se hur han ansträngde sig för att min brorsa skulle göra som han ville, hehe. Skulle ju ut och gå med Sofia idag men det blev inte av. Hennes öga va svullet så hon kunde inte se och så. Gick en promenad med Anela istället. Ingen av oss kunde sluta babbla ju :P Känns bra iaf, har inte så mkt att säga nu efter vårt samtal. Gick hem till Sofia för att se Ugly Betty innan jag gick hem. Hon kanske inte kan komma ut, men jag kan ju alltid gå till henne och hålla henne sällskap ändå.

Imorgon är det avslutning och lovet börjar, ÄNTLIGEN! På torsdag ska jag på bio med madde och annat folk och på fredag kommer folk hem till mig. Länge sen man umgicks med the old people. kommer blir roligt. Juste, MADDE FYLLER ÅR IMORN. GRATTIS! :D

Nu ska jag gå och titta på Scrubs.


Kommentarer
Postat av: anela

Aa, babbla är verkligen rätt ord. Skitglada... hahaha

2007-12-20 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0