It's all over now

Ja, nu så är det söndag. Och helgen är över. Så mkt att säga känns det som, men ska inte tråka ut nån och allra minst mig själv...
Julmiddag med gruppen i fredags som sagt. Det var trevligt, men lite segt i början bara. Kom hem runt 5 och vi hade med oss en fripassagerare. Jennifer sov över hos oss. Fick gå upp vid tio för hon skulle hem och sen efter det så fick vi inte så mkt mer sömn. Stack hem till Joel på kvällen. Det var väl trevligt där, men det var annat på vägen hem. Inget att ta upp nu när det börjar lösa sig igen.

Repade med "bandet" i skolan idag. Dom människorna är några som jag verkligen kommer att sakna sen. Man trivs med dom och så är det roligt att spela tillsammans med dom. A, förrutom att dom också retar mig för min längd -_- Men annars så är dom astrevliga ^_^
Hur kan en människa vara så himmla envis och...finner inget ord för vad hon är. Hade med sig sin budyguard till pojkvän till skolan också. Uuuh, va skraj man blev då. Han va ju fan trevligare än hon. Får se hur det går med sjungandet imorn helt enkelt, får ta ett snack till med henne tror jag.

Jag är lugn det är jag, men nervös som fan innerst inne. Eller kanske inte nervös, jag ser bara fram emot det. Det kommer att gå bra det vet jag. Det sista jag ska göra iaf är att jämföra oss med dom andra. Alla låter fan bra, är stolt över allihop. Nu ska jag sova och tänka på nåt annat.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: kaajssa

"Han va ju fan trevligare än hon."
haha skön du är NADJA SÖÖTO! ;D

2008-01-01 @ 22:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0