I wish i lived in a fairytale

Hektisk dag det har varit. Sov som en stock inatt och vakna vid elva av väckar klockan. Det var så fint ute med solljuset mot all frost. Synd bara att det inte var snö.
Åkte in till stan med Sofia vid två tiden efter ett gräl med my parents. De kan vara så himmla envisa ibland. Gör och säger allt för att bevisa att de har rätt och som vanligt får jag ge med mig till slut. Efter stan iallafall så åkte vi hem för att äta och sedan gav vi oss av till Heron City. Där gick vi på bio med Sanna, Madde och co. Såg Good luck Chuck, rolig film som jag kan tipsa. Hade det jätte trevligt med er idag :)

Snart så spricker jag tror jag. Börjar bli så...ah vet inte ens vad det är som är fel. Ibland känns allt så bra och sen så försvinner det på ett ögonblick. Snälla, gör mig inte besviken igen. Det är det enda jag ber om, orkar inte med det längre. Fan vad svårt det blev att skriva helt plötsligt. Finns så mkt jag vill säga, men det kommer bara inte ut. Borde antagligen säga allt face to face till personerna men är för feg. Varför ska jag vara en sån fegis hela tiden? Antingen är jag för feg eller så tar jag dumma risker och förstör allt. Bra att veta att jag har er mina kära vänner och kusiner vid min sida när jag behöver er. Hoppas bara att ni är så ärliga som ni påstår.

Är jag för påfrestande igen?

I
s there an happy ending for me out there?

Kommentarer
Postat av: sofia

vem kommer göra dig besviken igen? :o
talk to me.
:*

2007-12-21 @ 13:43:32
URL: http://grain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0