I know, she knows that im not fond of asking...

True or fals, it may be...Well, she's still out to get me
Tänka sig att den låten fortfarande ger mig ryssningar


Äntligen fredag, en efterlängtad dag. Känns dock som om det redan har varit helg. Kom hem nyss. Va hos Sabbe och käka middag, Grattis på henne hon fyller 17 :)
Igår va det Lucia. Gick upp kl 6 på MORGONEN! Tänk er mig gå upp så tidigt och komma i tid till bussen och allt. Fattar inte hur det där gick till. Men 8 va vi i skolan iaf och väntade på att Luciatåget skulle börja. Tråkigt jämfört med Jordbromalms Lucia Staffan var en stalledräng, skolka från skolan, låg i sin säng. Skolan den  e skit han tänkte, sedan han några öl snabbt sänkte. Jag behöver inte plugga idag, jag blir fotbollsproffs en dag... HAHA skönast ju XD

Efter Luciatåget så va Sofia och jag kvar i skolan och fikade med Kajsa, Lelle och Emmelie med två m. Ni skulle bara hört hur mycket de lät vid kafet. Jag tror nog att hälften av skolan vet vad som hände på Kajsas fest så högt som de snackade. Haha, man kunde inte sluta skratta när man lyssnade på dom. Det var trevligt tills vi blev för trötta för att vara kvar. Stack hem snabbt som attan och sov till kl 14:30. När jag vaknade så kom chocken, jag hade inte märkt att morsan fortfarande var hemma när jag kom hem. Och inte heller hade jag märkt att farsan och brorsan också var hemma. Ingen hade orkat att åka till jobbet eller till skolan så det var lugnt att jag skolkade jag med. Det här är ju jätte ovanligt hemma hos mig! Jag sov från och till nåra timmar till, tills brorsan kom och skrek i örat på mig. Ja, han hade tråkigt och ville baka lussebullar med mig. Det vart nog tredje världskriget i köket tror jag. Deg och mjöl precis överallt. Hehe, men det var trevligt. Hans ide var det att baka, men ändå vart jag kvar själv och bakade (och han kallar mig för den okunnige).

Allting är mycket bättre idag än va det var igår. Vi kan samsas igen, men hur länge kommer det att dröja innan vi är tillbaka till ruta ett igen. Får vara glad så länge det varar I guess :)
Jag kvar i skolan lite extra idag och fixade med min broschyr. Snart så är den färdig. Kände mig lite borta i skolan faktiskt. Folk gick förbi mig som jag kände utan att jag såg dom. Jag som får ångest när jag inte hälsar på folk som jag känner. Men ah nu är den skadan skedd.

Nä. nu ska jag se om my parents är klara att åka till nästa party ;)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0