Det är som att ta en svalkande dusch mitt på torget

Nu är det äntligen fredag (och Fridas födelsedag. GRATTIS! :D) Lång dag som alla andra. Kom sent till desktopen och sket i resten av lektionerna. Åkte in till stan med Sofia istället, det va chill. Många bra fynd till vår plåtning gjorde vi också. Sofia borde vara stolt över mig också för den delen, jag fick ingen mat under tiden vi va där och jag höll ändå humöret uppe. I vanliga fall brukar vi annars sluta upp med att bråka om nåt onödigt.
Det är otroligt hur mycket det kan regna på en dag. Verkade som om det regande nonstop ju. Regn, regn, regn...Men det gjorde mig glad att se att det regande. Iaf ibland, konstigt men sant. Regnet fick mig att se saker på ett annat sätt och så gjorde det att jag och Sofia snackade mer än vanligt eftersom vi fick trängas under paraplyet. Jag har saknat det, saknat oss. Det var ett tag sen som vi snackade på om inget och bara var. Jag känner mig som en jävla självupptagen bitch.

Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.

Genrep.
Finns det något som är värre än det, men ändå roligt. Bortsett från att man fick skrika och tjata på att folk skulle komma, så var det faktiskt ändå ganska trevligt. Hade en lång pratstund med söta Becky. Hon fick om och om påmina mig om vad jag gjorde där, varför jag ville vara där. Visst jag älskar att dansa, men allt som kommer med det är så jobbigt. Hon har en hel del intressanta saker att säga och att få höra om hur det är på REA var roligt. Tänk om man själv skulle ha fått en sån chans när man var i hennes ålder. Synd bara att jag inte har tagit chansen att prata med henne såhär innan. Det finns många i dansgruppen som jag skulle vilja prata lite mer med, typ mer "djupa" samtal om jag säger så.
Det var någonting som hände där också. Vet inte vad, men förstår nästan vad det kan bero på och så. Jag vet att det är svårt att lägga saker bakom sig och gå vidare, men seriöst börjar det inte gå lite för långt nu. Och allt fjäskande är bara för mycket. Visst jag skulle också vilja att allt var som förut, men det kan det bara inte. Varför inte bara vara nöjda med hur det är nu, vara glada att vi kan ha det så som vi har det nu?

Nu har jag bestämt mig, jag vill vara kille. Tänk hur mycket enklare det skulle vara. Lättare att hitta kläder, lättare att fixa håret, lättare att komma i form och det är lättare att...urinera. haha.

Ne, nu ska jag gå och sova. Har en lång dag framför mig imorn. It's the day, uppvisningen. Undrar verkigen hur det kommer att gå, känns lite som vå första stora uppvisning kändes. Men det kommer säkert gå bra. Imorn är det även Kajsas fest och Miss LatinoAmerica, som Daisy är med på. Jag hoppas att festen blir lyckad och att det går bra för Daisy, det gör det säkert.

Gonatt, see ya

Kommentarer
Postat av: sofia

aw, sööt. i've missed that too :*

hoppas det gick bra på uppvisningen!

HAHA, urinera. men gud

2007-12-09 @ 10:59:58
URL: http://grain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0